De vereniging

Het hart van de vereniging bestaat uit het grote korps waarin op dit moment zo ‘n 50-tal mensen musiceren, waarbij het plezier in samen muziek maken voorop staat.

De vereniging stelt zich o.a. ten doel de instrumentale muziek te beoefenen, mede te werken aan de algemeen culturele en muzikale vorming van haar leden, om zo een bijdrage te leveren aan het maatschappelijke en culturele leven van de gemeenschap Leeuwen.

De wekelijkse repetitieavond vindt plaats op maandagavond van 20.00 tot 22.00 uur in zaal Aad Leeuwe.

De wekelijkse repetitieavond van het jeugd-ensemble, inmiddels gedeeltelijk geïntegreerd in het grote korps, is ook in zaal Aad Leeuwe op maandagavond van 19.00 tot 20.00 uur.

Ook de prinsenkapel bestaat uit leden van de vereniging en zorgt voor de muzikale noot in de vastelaovend periode.

Alles bij elkaar een zeer levendige vereniging dus.